Hakkımda

1995 yılı haziran ayının birinde Çanakkale'nin Yenice ilçesinde dünyaya geldim. Aslen Adanalı olmama rağmen babamın işinden dolayı Çanakkale de doğdum. İlkokul ve ortaöğretimimi Adana'nın Kozan ilçesinde okudum. Çukurova'nın gözde ilçelerinden olan Kozan'ın Mehmet Akif Ersoy Lisesini 2013-2014 senesinde mezun oldum. 2015 2016 eğitim öğretim yılında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesini kazandım. Öğrenimime burda devam etmekteyim.

1 Kasım 2017 Çarşamba




                                         TOPLUMA HİZMET DERS UYGULAMASI




Topluma hizmet konusunda ne yapabiliriz diye  guruptaki arkadaşlarla fikir alışverişinde bulunduk Muğla il halk kütüphanesinde gönüllü olarak çalışmaya başladık çok eğlenceli bir vakit geçirdik bu gibi toplumsal hizmetler konusunda sorumluluk almak  büyük bir mutluluktur hayatımın geri kalanında bu tür hizmetlerde bulunmak için gayret göstereceğim.


GURUP ARKADAŞLARIM


NEDİM ŞENER
NUSRET DEREN
DİLAN KORKMAZ
GÜLSÜM TUFAN
SONGÜL UCUZ
RAMAZAN EKER


 Topluma hizmet dersimizin ilk gününde arkadaşlarla gurup şeklinde kolilerdeki kitapları çıkartıp düzelttik.
 
,

Topluma hizmet çalışmamızın ikinci haftasında kitapların üzerine bandroller yapıştırdık

Toplumsal hizmet çalışmamızın üçüncü haftası kütüphaneye ait kiyapları kaşeleme çalışmamız
VİZELERDEN SONRA YAPTIĞIMIZ TOPLUMA HİZMET ÇALIŞMASI.


KYK ERKEK ÖĞRENCİ YURDUNDAKİ MINTIKA TEMİZLİĞİ



KÖTEKLİ'DEKİ ÇEVRE TEMİZLİĞİ ETKİNLİĞİMİZ






0 yorum:

Yorum Gönder